צרו קשר
ּ

בדיקת מחזור משכנתא

המציאות מזמנת לנו אתגרים רבים, כאשר שינויים במדדים ובריביות משפיעים על חיינו באופן ישיר. כמו כן, ירידה במצב הכלכלי של המשפחה יכולה להביא אותנו לכדי הערכות מחדש – כאשר הגשת בקשה למחזור משכנתא היא אחת מפעולות אלו. מעוניינים לבדוק האם פעולה זו אכן כדאית עבורכם? צרו קשר עוד היום עם יועץ המשכנתאות המוסמך אריאל אחון. מומחה זה, אשר בבעלותו העסק “אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”, יסייע לכם לא רק בעת לקיחת המשכנתא אלא גם בעת בדיקת מחזור המשכנתא, פירעון מוקדם שלה וכן הלאה. כל זאת ועוד, לאור ההשכלה הרחבה והניסיון שרכש בתחום עיסוק זה.

 

בדיקת מחזור משכנתא – לבחון את המסלולים השונים

כאמור, לאורך השנים האחרונות רבים מאתנו מתמודדים עם מציאות כלכלית מאתגרת; מציאות בה אנו מתקשים להחזיר את המשכנתא מדי חודש בחודשו. בין אם מדובר בעול גידול המשפחה, הרעה בתנאי העבודה או שמא מדובר בשינויים מכיוונים אחרים – היבטים אלו ואחרים ישפיעו על היכולת שלנו להחזיר את ההלוואה על רכישת הנכס בהתאם לתנאים שנקבעו.

במקרים מורכבים אלו, חשוב ביותר לפנות אל אריאל אחון, יועץ משכנתאות מומלץ ולהתייעץ אתו לגבי האפשרויות העומדות כעת לרשותכם. אחת מאפשרויות אלו כוללת, למשל, מחזור משכנתא מחשבון, פתרון זה משמעותו תהליך המאפשר ללווים לפרוע את שארית החוב. וזאת, על ידי לקיחתה של משכנתא חדשה. במילים אחרות, מטרתו של תהליך זה להפחית את הריביות הקיימות על המשכנתא כמו גם לחסוך בעלויות שונות עבור הלווה. במקרים אחרים, פתרון זה מומלץ עבור אלו המעוניינים להפחית את החזר החוב החודשי.

כך או כך, כדי לבדוק את זכאותכם למסלול זה, ליצור את תמהיל המשכנתא המתאים עבורכם וכן הלאה – יש לפנות אל הגורמים המוסמכים לכך.

בדיקת מחזור משכנתא

 

בדיקת מחזור משכנתא – לפעול במקצועיות

מתעניינים בבדיקת מחזור משכנתא? ברצונכם לקבל בכל הנוגע אל תנאי ההחזר של הלוואה זו? על ידי שיתוף פעולה עם אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים, תוכלו לקבל את התשובות לכל השאלות. כל זאת ועוד, תוך שמירה על סטנדרט עבודה מרשים כמו גם יחס אישי.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ