צרו קשר
ּ

תנאים לקבלת משכנתא

בבואכם להגיש בקשה לזכאות משכנתא, עליכם לוודא בראש ובראשונה כי הנכם עומדים במלוא התנאים לצורך קבלתה. החל מהון עצמי, היסטוריית האשראי שלכם, יחס ההחזר שלכם וכן הלאה – כדי לבצע את הבדיקה המקיפה ביותר כמו גם להגיש את הבקשה להלוואה – כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל יועץ משכנתאות אריאל אחון. יועץ מנוסה זה הינו בעל העסק “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”. כמו כן, מומחה זה יעניק לכם את השירות המקצועי ביותר – החל מפגישת הייעוץ ועד התכנון המדוקדק לעתידכם.

 

לעמוד במלוא התנאים לצורך קבלת המשכנתא

מעוניינים בשיפור ושדרוג חיי היום-יום שלכם? לכך, ישנם פתרונות רבים כאשר רכישת בית הינו אחת האפשרויות המרכזיות לכך. אכן, לאורך השנים אנו צוברים חוויות וזיכרונות, פונים למקצוע וצוברים בו ניסיון וחסכונות וכמובן – מקימים משפחה לתפארת. כדי להשלים את התמונה המרשימה שיצרנו – מומלץ להתקדם לעבר השלב הבא: חיפוש אחר נכס מרווח ונוח; בית אליו נעבור עם משפחתנו ונעלה את רמת חיינו.

במקביל לכך, חשוב לא פחות לחפש אחר התנאים למשכנתא כמו גם לברר האם אתם עומדים בתנאים שהיא מציגה. למה הכוונה? כאשר אנו מדברים על עמידה בתנאים לצורך קבלת המשכנתא, הכוונה היא ראשית כל להון העצמי שלכם. במילים אחרות, ולצורך קבלת הזכאות למשכנתא יהיה עליכם להציג הון עצמי העומד על 25% לכל הפחות מערך הנכס שברצונכם לרכוש.

תנאי נוסף בו עליכם לעמוד כולל את היסטוריית האשראי שלכם. כלומר, נציגי הבנק יבדקו את עברכם הפיננסי כמו גם יבררו האם היה לכם חוב או הסתבכות פיננסית – והאם הסדרתם אותם. שיקולים ובירורים נוספים במסגרת הבדיקה מתייחסים אל הגבלה על חשבון הבנק לצד אירועים אחרים.

כמו כן, הבנק יבדוק את יכולות ההחזר שלכם להלוואה – וזאת באופן יחסי להכנסות השוטפות שלכם. נדגיש כי על יחס ההחזר לא לחצות את סף ה-40%.

תנאים לקבלת משכנתא

 

תנאים לקבלת משכנתא – לקבל את הסיוע מהמומחה

מתכננים לפנות אל אחד הבנקים ולבקש הלוואה לצורך רכישת נכס? בטרם תתחילו בהליך משמעותי זה, רצוי לקבל את הייעוץ והסיוע המקצועיים ביותר; סיוע אותו מעניק אריאל אחון, חברת ייועץ משכנתאות מוסמכת והבעלים של “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ