צרו קשר
ּ

פירעון מוקדם משכנתא

בבואנו להתחייב למשכנתא, אנו בוחרים את התמהיל הרלוונטי אשר יאפשר לנו להחזיר את ההלוואה מדי חודש בחודשו – על הצד הטוב ביותר. עם זאת, ככל שחולפות השנים – ייתכן וייווצר המצב האופטימלי ונבחר להחזיר את ההלוואה בטרם סיומה של התקופה. קיבלתם בונוס משמעותי? ההכנסות שלכם הלכו וגדלו לאורך השנים האחרונות? בהתאם, מומלץ להתעניין באפשרות של פירעון מוקדם של המשכנתא. כדי לקבל את הייעוץ והליווי המקצועי ביותר בתחום זה, מומלץ לפנות אל אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים. עסק זה מנוהל על ידי אריאל אחון, יועץ משכנתאות פרטי , מנוסה ומיומן. כך, תקבלו את המענה המדויק ביותר לדרישותיכם.

 

פירעון מוקדם משכנתא – בזכות הגורמים המקצועיים

אחד החלומות המשמעותיים ביותר נוגעים לרכישת בית; נכס מרווח ונוח בזכותו נוכל לשדרג את איכות חיינו. במקביל, כדי שנוכל לבצע רכישה זו נפנה אל יועץ משכנתאות, נרכיב את תמהיל המשכנתא הרלוונטי – וניגש לבנק לצורך אישור ההלוואה.

עם זאת, ככל שחולפות השנים מרגע אישור המשכנתא כך משתנה המציאות שלנו בהתאם. קבלתם לאחרונה כספי חיסכון? השתחררה קרן השתלמות? העניקו לכם בעבודה בונוס מרשים? בין אם התקבלו כספים ממקור כזה או אחר – יש ביכולתם לסייע לנו בעת החזרת המשכנתא.

במילים אחרות, ולאורכה של תקופת ההלוואה ייתכן וייווצרו שינויים חיוביים בהיבט הכלכלי; שינויים בהם מומלץ להתעניין בכל הנוגע אל פירעון מוקדם של המשכנתא. מעוניינים גם אתם לפרוע את ההלוואה בטרם סיומה של התקופה אליה התחייבתם? ראשית כל, יש להתעניין בכל הנוגע אל סוגי העמלות שתיאלצו לשלם.

במקביל לכך, בזכות שיתוף פעולה עם יועץ משכנתאות מומחה – תוכלו לברר האם אתם זכאים להנחה בסכום העמלות כמו גם האם יש באפשרותכם לקבל פטור מתשלום זה.

פירעון מוקדם משכנתא

 

פירעון מוקדם משכנתא – ליווי מקצועי עד התוצאה הרצויה

בעלי משכנתא וברצונכם לפרוע אותה בטרם סיום תקופת ההלוואה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אריאל אחון, בעל חברת ייועץ משכנתאותמוסמך “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”. מומחה זה יענה על שאלותיכם בסבלנות ובהבנה מקצועית. כמו כן, הוא ילווה אתכם שלב אחר שלב – עד התוצאה הרצויה.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ