צרו קשר
ּ

משכנתא לדירה להשקעה

לאורך השנים האחרונות, תחום הנדל”ן הולך וצובר תאוצה. במילים אחרות, ובניגוד לעבר – כיום ניתן למצוא יותר ויותר משפחות המחזיקות ביותר מדירה אחת. וזאת, לצורך השקעה ותשואה. אכן, היבט זה מחזיק יתרונות רבים אך בטרם תתחייבו לרכישת הנכס – יהיה עליכם לברר בכל הנוגע אל משכנתא עבור דירה להשקעה. מידע חשוב זה תוכלו לקבל מאריאל אחון, יועץ משכנתאות פרטי כמו גם בעלי העסק “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”. לאורך פגישת הייעוץ, מומחה זה יקשיב לבקשותיכם, יבנה עמכם תכנית פעולה – ויסייע לכם בתכנון העתיד על הצד הטוב ביותר.

 

משכנתא לדירה להשקעה – לקבל את המידע המקיף ביותר

כאמור, עולם הנדל”ן הישראלי מקבל תנופה משמעותית לאורך השנים האחרונות. במילים אחרות, אם בעבר משפחות רבות הסתפקו בדירה אחת בלבד, כיום יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש דירות נוספות – בנוסף לזו בה הם גרים. מטרתה של רכישה זו הינה לצורך השקעה – ואין ספק שמדובר במחשבה מרשימה אשר תוכיח את עצמה בהמשך. מעוניינים גם אתם לבצע רכישה מסוג זה? מומלץ לפנות אל יועץ המשכנתאות המוסמך אריאל אחון ולהתייעץ עמו בנוגע למשכנתא לדירה להשקעה.

נדגיש כי לאור העלייה ברכישת דירות לצורך השקעה, המפקח על הבנקים ייצר מגבלות; היבטים שנועדו ליצור הבחנה בין המשכנתא המיועדת לדירה למגורים עצמיים לבין זו המיועדת להשקעה. במילים אחרות, אלו המעוניינים לרכוש דירה להשקעה – סכום המשכנתא שיקבלו לא יחצה את ה-50% מערכו של הנכס.

כמו כן, נדגיש כי קיימות מגבלות גם בכל הנוגע אל אופן הרכבת תמהיל המשכנתא. כך או כך, כדי שתוכלו להגיש את הבקשה להלוואה כראוי – יש ליצור קשר עם יועץ משכנתאות בצפון, מיומן ומקצועי אשר יוכל להדריך אתכם כראוי שלב אחר שלב לאורך תהליך העבודה.

משכנתא לדירה להשקעה

 

משכנתא לדירה להשקעה – לברר את מלוא האפשרויות

במציאות של ימינו, חשוב להתנהל בחוכמה מבחינה פיננסית. מעוניינים לרכוש דירה לצורך השקעה? לצורך כך, עליכם לקבל את המידע המקיף ביותר בכל הנוגע למשכנתא הרלוונטית; מידע אותו תקבלו מאריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ