צרו קשר
ּ

מה זה מיחזור משכנתא

כיום, זוגות ומשפחות רבות מתחייבות למשכנתא. התחייבות להלוואה זו נובעת מהרצון לשדרג את איכות חיינו לטובה – ולעבור למגורים נוחים ומרווחים בהרבה. עם זאת, ככל שחולפות השנים כך המציאות משתנה בהתאם. החל מתנאי שכר נמוכים, הוצאות יום-יומיות אשר הולכות וגדלות לצד אתגרים רבים אחרים – נדמה כי החזרי המשכנתא הופכים לעול של ממש. בשל כך, כדי להקל על היבט זה בחייכם – יש לשקול את האפשרות הבאה: מיחזור משכנתא. מעוניינים לקבל ייעוץ בתחום זה? מוזמנים ליצור קשר עם אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים. עסק זה מנוהל על ידי אריאל אחון, יועץ משכנתאות מומלץ, מנוסה ובעל הכשרה וניסיון מרשימים. כמו כן, הוא מחזיק בהיכרות עם כל הבנקים כמו גם התנאים שהם מציבים.

 

מיחזור משכנתא – להחזיר את ההלוואה בתנאים נוחים

אחד הרגעים המאושרים ביותר בחייהן של משפחות רבות הוא אישור קבלת המשכנתא. וזאת, לאור העובדה שהם זכאים לקבל כסף – ולרכוש בית חדש. עם זאת, ככל שחולפות השנים, נדמה כי נערמים יותר ויותר קשיים ביכולותיהם של משפחות שונות להחזיר את ההלוואה. לקשיים אלו נסיבות מגוונות כאשר התוצאה הינה מציאות מורכבת ומאתגרת למדי.

האם ההחזר החודשי של המשכנתא גבוה? האם הוא איננו מאפשר לכם לבצע פעולות בסיסיות וחשובות? או שמא ההחזר החודשי נמוך וברצונכם להגדיל אותו עבור המשכנתא? אם התשובה היא חיובית, זהו השלב בו מומלץ לבצע את מיחזור משכנתא מחשבון .

במקרים אלו, רצוי לפנות אל שירותיו של יועץ המשכנתאות המוסמך אריאל אחול ולשקול את האפשרות הבאה: מיחזור משכנתא. מדובר בפעולה אשר מטרתה להקל על החזר תשלומי המשכנתא. וזאת, תוך הרכבת תמהיל משכנתא משופר המותאם למציאות החדשה.

נדגיש כי למחזר משכנתא משמעותה לקחת משכנתא חדשה – במקום זו הישנה. וזאת, כאשר התנאים הינם טובים יותר מאלו הקודמים. כך, ניתן יהיה להחזיר את ההלוואה הישנה שנותרה כמו גם לשלם בנוחות מדי חודש בחודשו את החזר המשכנתא החדשה.

מיחזור משכנתא

מיחזור משכנתא – לשקול את הצעדים הבאים

מתקשים להחזיר את המשכנתא? או שמא צברתם כספים עקב בונוסים או פרסים – ומעוניינים להגדיל את ההחזר של המשכנתא? כך או כך, מומלץ ליצור קשר עם אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים ולברר בכל הנוגע אל מיחזור משכנתא.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ