צרו קשר
ּ

למה צריך יועץ משכנתא?

מעוניינים לרכוש בית חדש וזקוקים לייעוץ בכל הנוגע אל לקיחת משכנתא חדשה? ברצונכם לברר האם אתם עומדים בתנאים לצורך קבלת משכנתא לנכס להשקעה? הגעתם לגיל הפנסיה ומתעניינים בהפיכת הנכס למקור הכנסה? בימינו, תחום המשכנתאות הוא לא עניין של מה בכך, להיפך. למעשה, מדובר בעולם ומלואו; תחום הדורש הכשרה, הבנה וניסיון רלוונטיים. בהתאם, הצורך ביועץ משכנתאות מומחה ומנוסה הולך וגובר. מחפשים גם אתם אחר מומחה זה? צרו קשר עוד היום עם אריאל אחון, אשר בבעלותו העסק “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”. שלב אחר שלב, יועץ משכנתאות מוסמך זה יבנה עבורכם את תמהיל המשכנתא הרלוונטי – תוך התאמה ליכולות ההחזרה שלכם.

 

חשיבותו הרבה של יועץ משכנתאות

מרבית רוכשי הדירות בארץ מחפשים אחר מסלול משכנתא בבואם לרכוש את בית חלומותיהם. בין אם מדובר בדירה ראשונה או שמא מדובר בשיפור דיור, עלותם של נכסים רבים המיועדים למגורים מגיעה עד לכדי מיליונים רבים. כך, אם אינכם מחזיקים ביכולות משל עצמכם או להורים את האפשרות לסייע – תאלצו לפנות אל אחד הבנקים ולהתעניין בכל הנוגע למשכנתא.

במקביל לכך, ובטרם תתחייבו להסכם זה מול הבנקים – חשוב לפנות אל יועץ משכנתא. תוהים מדוע צריך יועץ משכנתאות בצפון ? שירותיו של מומחה זה כוללים, למשל, את ניתוח מצבכם הפיננסי באווירה נעימה ונינוחה. כך, ניתן יהיה לאמוד את מצבכם – ולהעריך את יכולות ההחזרה החודשיות שלכם. בהתאם לכך, הוא יבנה עבורכם תמהיל משכנתא מדויק ומותאם עבורכם.

כמו כן, נדגיש כי יועץ משכנתאות יסייע לכם בעת המיקוח מול הגורמים בבנק כמו גם ישיג לכם ריביות טובות בהרבה; תנאים משופרים אליהם ייתכן ולא הייתם מצליחים להגיע לבדכם. במקביל, בבואכם לחפש אחר מומחה זה בתחום המשכנתאות, עליכם לוודא כי הוא מחזיק בהבנה, ההכשרה והידע הדרושים לתחום עיסוק זה. כך, תוכלו להגיע אל התוצאה הרצויה.

למה צריך יועץ משכנתא

 

שירות מקצועי, איכותי ויחס אישי

מחפשים אחר יועץ משכנתאות מומלץ ? החל ממשכנתא לדירה להשקעה, לקיחת משכנתא הפוכה, או שמא מדובר במסלול הלוואה אחר – אריאל אחון, יועץ משכנתאות מוסמך, יסייע לכם בלקיחת משכנתא לכל מטרה. וזאת, לאור הכשרתו וניסיונו המרשים בתחום עיסוק זה. מעבר לכך, הוא מעניק שירותי ייעוץ בתחום גיוס אשראי לעסקים, משכנתאות עבור רכישת נכס מסחרי כמו גם ייעוץ פיננסי וכן הלאה. כל זאת ועוד, תוך יחס אישי.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ