צרו קשר
ּ

איך לוקחים משכנתא

רבים מאתנו מחפשים אחר דרכים חדשות לשפר את חיי היום-יום שלנו, כאשר חיפוש אחר בית חלומותינו הינו אחד הפעולות המשמעותיות ביותר שנבצע. האם הוא גדול ומרווח מספיק? הוא הוא נמצא בקרבת בית הספר של הילדים? כך או כך, כאשר אנו מוצאים את הנכס הרלוונטי – יהיה עלינו להתעמק בשאלה הבאה: איך לוקחים משכנתא? כדי לקבל את המענה המדויק ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים” בניהולו של אריאל אחון, יועץ משכנתאות מומלץ. מומחה זה יסייע לכם שלב אחר שלב – החל מניתוח המצב הפיננסי שלכם, בניית התמהיל של המשכנתא ועד קבלת המשכנתא המתאימה. כל זאת ועוד, תוך יחס אישי.

 

לקחת משכנתא במספר נקודות עיקריות

כאמור, אחד השלבים המרכזיים והמשמעותיים בחיינו כולל את שיפור המגורים שלנו – והחיפוש אחר בית חדש עבור משפחתנו. התנאים לחיפוש אחר בית חלומותינו משתנה ממשפחה למשפחה. החל מקרבה לבתי ספר וגנים, נגישות גבוהה למקום העבודה כמו גם מקומות בילוי וכן הלאה – אין ספק שפרמטרים אלו ואחרים יסייעו לנו למצוא את הנכס הרלוונטי. בהתאם, בבואנו למצוא את הבית הרלוונטי אנו נעבור לשלב הבא: לקיחת משכנתא.

תוהים איך מבצעים זאת? יש לכך מספר שלבים עיקריים: ראשית כל, יהיה עליכם לקבל אישור עקרוני למשכנתא. כלומר, על ידי הגשתם של הטפסים הרלוונטיים לבנק, כמו גם ציון סכום ההלוואה המשוער לו אתם זקוקים – תקבלו את האישור; המענה שיאפשר לכם להמשיך לשלב הבא.

כעת, תוכלו לפתוח את תיק המשכנתא. וזאת, תוך הגשתם של הביטחונות. בחרתם את הבנק דרכו תרצו לקחת את המשכנתא? יתר השלבים מתייחסים, בין היתר, אל העמדת הביטחונות כמו גם לאישור המשכנתא בפועל וקבלת הכסף עבור הנכס.

לקחת משכנתא

 

לקחת משכנתא בסטנדרט עבודה גבוה

שלב אחר שלב, הליך קבלת המשכנתא יתבצע כהלכה – תוך סיועו המקצועי של “אריאל – ייעוץ משכנתאות ופיננסיים”. עסק זה, בניהולו של יועץ המשכנתאות המוסמך אריאל אחון, יעניק לכם את השירות המקצועי והמקיף ביותר. כל זאת, תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה וחסר פשרות.

.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ